Våga älska, våga vara, våga drömma!




Varför är drömmar så fel att ha? Varför är vissa saker så fel att göra?

Varför kan man inte få leva medans man lever och bara njuta av den lilla tid man har i livet?

Varför ska det vara så fel att provocera i en blogg? Varför ska det vara så fel att operera brösten? Varför ska man inte kunna drömma om att bli rik och känd ?

Varför måste man växa upp och skaffa jobb, barn, hus och hund för? Varför kan man inte bara leva i nuet och ta vara på den lilla tiden man har? Det undrar jag. Är det någon som har svaret på dom frågorna? Om inte, så hållkäften och låt mig leva mitt liv precis som jag vill! ;)


Kommentarer
Postat av: Eva

Hej,

vet inte hur jag hamnade här

men jag instämmer i allt du skriver.

Helt förstummad över att en 20-åring har samma tankar som mig.

48-årig singeltjej med många tankar och funderingar om människor och livet.

Hör gärna av dig!

2011-01-11 @ 10:21:17
Postat av: Molly Bergström

Hoppas du får en toppenbra tisdag!

Hur mår du idag? :D

2011-01-11 @ 12:44:38
URL: http://mooollys.blogg.se/
Postat av: Lizy

Det sista håller jag verkligen med om, idag verkar det som att man måste "Bli nåt" för att lyckas, istället för att ta vara på den tid man har och göra man tycker är härligt (även om det bara är att inte göra nåt alls..!) Sjukt.

2011-01-11 @ 13:01:31
URL: http://thelizy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0