Fuck arbetsförmedlingen!



JAG HAR ETT JOBB! ;) Det var den goda nyheten.. ;) och för er som undrar vad det är för jobb så kan jag säga att det är ett försäljarjobb.

Det kommer bli nice att tjäna lite money, men dock så finns det en negativ sak med jobbet. Och det är att jag kommer att vara hemifrån 3 veckor varje månad. Jag kommer inte att sova i min egna säng på 3 veckor! Om inte mer? Beror på hur bra försäljningen går..

Vill egentligen inte ha ett jobb där jag inte får komma hem varje dag och träffa mina älsklingar.. men det är så jävla svårt att få ett jobb nuförtiden så det är bara att ta det man får! Right? Men det blir nog kul ska ni se ;).. jag tjänar ju pengar om int annat! Och det är ju pengarna som lockar mest ;)

Kommentarer
Postat av: Ida- - Skateboard bruden från Norrland

Vad kul :-D

2011-01-27 @ 23:19:37
URL: http://iddlapiddla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0