Snart sitter jag på tåget..


Ja, snart sitter jag på tåget till sthlm! Spännande, eller hur? Dock så är jag inte helt säker ännu om jag vill flytta tillbaka till luleå. Under dom veckorna jag varit här så blir jag mer och mer osäker på om jag verkligen hör hemma här. Nog för att de är min hemstad och att jag är uppväxt här m.m, så tycker jag ändå inte att jag passar in här längre.

Jag har växt ifrån allt skitsnack och dom flesta personerna som bor här så jag vet inte riktigt varför jag ville flytta hit från första början.. Lite sent att komma med det här nu när jag och Dennis har en lägenhet på gång samt ett jobb.. Men ja..

Vill man ha en chans att skaffa ett nytt liv så ska man inte göra det här i Luleå. Här finns det för det mesta bara omogna idioter. Tråkigt men sant.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0