Dagens bloggar är TRÅKIGA!


Jag måste bara få skriva det här innan jag lägger mig och ser på film/sover.

Dagens bloggar är så jävla tråkiga? Vad handlar dom om? Jo "13 år och gravid" eller "Igår målade jag en tavla".. skit roligt ?

När man kommer in på blogg.se´s första sida så blir man bemött av mode, bäbisar och fotobloggar. Verkligen intressant att läsa om måst jag säga.



Kissie och Egoina är nog dom ända bloggarna som fortfarande är roliga att läsa. Orkar inte läsa om någon som är 3barns mamma som 14 åring, eller om vad som är mode just nu, eller vilken tavla hon målade igår. Jag vill läsa om roliga saker som inte resten av jordens befolkning skriver om.
Så sluta förfan blogga om ni ska va så tråkiga.. ;)

 Aja, ville bara lätta på hjärtat lite ;)

Kommentarer
Postat av: Lindah Marie

Äntligen nån som tycker som jag; håller helt & fullt med dig!!



Aaa, de flesta bloggar är SKIT-TRÅKIGA rent ut sagt!!

Vem fan bryr sig om andras bäbisar, inte jag iallafall! "Mamma-bloggar" är så fruktansvärt onödiga, dötrista och ego! SLUTA FÖR FAN ATT BLOGGA OM ERA JÄVLA UNGAR, VEM FAN TROR NI ÄR INTRESSERAD??!

Men men, mammor lever ju i sin egna lilla värld och tror att hela världen kretsar just kring DERAS barn, deras graviditet osv..



Och ja eller hur - "Titta vilka fina bilder jag målat/ fotat" ; ja jag är jätteintresserad verkligen..! :(



Och mode... 80 % av kläderna är ju bara så beiga & intetsägande..! "Dagens outfit" som ALLA ska visa, hitta på nåt eget istället!!

Har du sett Paows kläder hon köper?! LOL LOL LOL

Tantkläder! Kenzas är inte mkt bättre de heller, liksom de flesta stora bloggerskornas.

Kissies kläder kallas för "horkläder" av många, men hon är fan den enda som vågar experimentera med färger, former & material!!



Jaja.. iallafall bruden, vad tycker du om min blogg då?

2011-01-21 @ 03:14:19
URL: http://lindahmaries.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0