Så jävla besviken..


Fan vad besviken jag är på nattstad alltså.. Ska man utvisa någon bara för att det går bra för den personen? Det kallar jag för mobbning! Okej, det kanske gick lite väl fort att hamna bland topp 3, men har man en intressant blogg så är det faktiskt inte så jävla svårt att hamna där. Vilket jag har.. En intressant blogg alltså.

Jag började verkligen att trivas där och jag började fatta hur alla funktioner fungerade osv, och jag hittade ett antal trevliga personer som man kunde snacka med. Men sen så blir man bara utvisad sådär.

Så jävla dålig stil alltså.. Men men, bättre lycka här då ? Synd bara att jag hade betalat för att bli platina medlem där.. har kanske 45 dagar kvar av mitt platina medlemskap. Men dom tänker jag inte utnyttja eftersom dom inte ens verkar vilja ha mig där. Är så jävla besviken på nattstad...


Kommentarer
Postat av: P

kan man lägga upp besöksräknare på bloggen?

2011-02-26 @ 18:27:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0