Har ingen lust att blogga..


Den här dagen har verkligen varit helt jävla kass..

Har verkligen ingen som helst lust att blogga idag.. Inte med den här fula designen iaf. Och jag har varken råd att köpa en ny eller program för att fixa en ny. Dessutom så finns det INGEN gratis design som är tillräckligt fin att använda heller.. Alla är helt fula och det är minst 1 fel i varje design och jag har ingen ork till att börja ändra en massa heller.. Fan vad jag klagar, men allt är nattstads jävla fel. Jävla skit sida.

Folk på nattstad KÖPER sin statistik, men dom blir fan inte avstängda! Jag blir avstängd för att det går bra för mig.. Jävla skit hemsida! Rekommenderas inte !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0