Dödsångest och barn


Det känns inte som att man lever livets dagar fullt ut. Jag sitter liksom i en lägenhet i en liten håla som kallas för Obbola utanför Umeå och dricker folköl på helgerna och kör bil till Ica maxi på vardagarna. Vad fan är det för liv egentligen?

Jag vill UT och LEVA LIVET. Jag vill resa och upptäcka nya platser! Jag vill lära känna nytt folk! Jag vill leva livet fullt ut! Jag vill inte sitta och vänta in döden.. Jag fyller liksom 20 om ca 1 månad, och då är det 20 år kvar tills jag har levt hälften av mitt liv! Och inom 10 år efter att ja har fyllt 20 så ska jag ha hunnit skaffa barn också.. Hur fan ska det gå?

Ni kanske märker att ja börjar få lite dödsångest?? När man var liten så ville man inge annat än att bli äldre och nu vill man inget hellre än att få uppleva tiden som 13 åring igen. Ja, vilket dilemma man har..

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Roligt att du bor i Obbola :)´Verkar vara rätt mysigt där, trots att det är en jävla håla ;D

2010-10-06 @ 13:58:00
URL: http://abrokenheartedprincess.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0