Att flytta eller inte flytta?


.. Ja det är frågan. Är ganska nybliven umeåbo och vi har en helt okej lägenhet ute i obbola med en helt okej hyra och jätte trevliga grannar, nästan. Jag har även fått mig ett jobb hära och det låter väl helt perfekt?  Aa, det är nästan helt perfekt. Men då är det bara EN grej som inte funkar.. en grej som överväger allt det goda. Jag är faktiskt beredd att både flytta och byta jobb bara sådär, för så illa är den här "grejen". Vi ska inte gå in närmare på detaljer.. men jag kan då säga att det är inte roligt.. inte för nån utav oss.

Så nu funderar min pojkvän och jag starkt på att flytta helt. För det här funkar inge längre.. man ska ju inte behöva vara rädd för att gå ut genom sin egen dörr..

Ja, livet är fan inte lätt ibland. Att dessa jävla **n**** ska finnas!

Kommentarer
Postat av: Ida

Vad har hänt?:O

2010-11-21 @ 21:11:47
URL: http://iddlapiddla.blogg.se/
Postat av: Sara - Ensamstående mamma

Vad trist att ni känner er tvingade att flytta.. Får man fråga vad det beror på?

2010-11-23 @ 12:46:37
URL: http://dolphin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0