Kattmånad!?


Fyfan vilken hemsk natt + morgon jag haft! Våra två katter, (som båda är honor) har gått runt och jamat som nå jävla cpn hela natten och morgonen! Så jag har inte fått någon sömn precis, och pga det så tog jag mig inte upp 07.00, utan ja somnade om och försovde mig totalt! Men nu är jag iaf i skolan.

När jag kom till skolan och berättade om min hemska natt + morgon till Annichen så sa hon att det typ är "kattmånad" i mars..? ja nå sånt. och då lever dom om extra mycket tydligen? Ja vad vet jag, ja har ingen koll på hur det är.. :S

Och dom ska absolut befinna sig JUST i sovrummet också.. haha ;)

Kommentarer
Postat av: Elvira Eriksson

Åh jobbigt när katterna skriker:/

2010-03-31 @ 13:50:40
URL: http://elviraes.blogg.se/
Postat av: Frida

De löper?

2010-04-03 @ 17:21:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0