Hiss/diss lista.




"Allt detta tjat om bantning" - Snälla, varför kan ni inte låta en få vara och göra vad man själv vill med sin kropp? Är det bara okej att banta ifall man lider av fetma eller övervikt? Ska man inte få träna och gå ner i vikt för att må bättre och få en kropp man trivs med eller? Ja ni bara klagar o klagar på folk som vill banta eller gå ner lite i vikt, men i själva verket så vet jag att ni också, innerst inne är väldigt utseende fixerad själva!






Att påsklovet närmar sig! - Som ni kanske vet? (eller inte), så fick jag inget sportlov som alla andra människor runt om i sverige fick. Så därför ser jag verkligen fram emot påsklovet! Det ska bli så skönt och så kul, för min låtsas syrra kanske kommer då och hälsar på! Kul,kul,kul!


Min kommande flytt! - Har sagt upp lägenheten i veckan, så nu är det bara att hitta en ny lägenhet så fort som möjligt för om 3 månader är jag ute härifrån! Så SKÖNT att slippa dom där elaka gamlingarna. Dom bara trackar ner på en och klagar och säger en massa elaka saker då man ringer dom och försöker vara trevlig. Nä en FET HISS till att jag snart slipper dom!


Kommentarer
Postat av: Boolaelin

I would suggest using shades of blue. Much more relaxing to look at.

2011-03-31 @ 16:07:58
URL: http://boolaelin.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0