HAHAHA Dålig humor eller?


Imorse hade jag problem med att få upp dörren för de var nå krångel med låset.. så ja ringde gamlingarna åså skickade dom över någon som hjälpte oss med det. En skit trevlig gubbe faktiskt :) Och typ nyss så ringde gamlingarna (hyresvärden) mig för att höra hur det gick med dörren/låset, och jag hann inte svara första gången dom ringde så dom kopplades till mitt mobilsvar... vilket INTE gillades ;)


Det är jag och en kompis som spelat in det för flera år sen och varenda jävel går på det och blir skitförbannade på mig efter dom lyssnat på de.

Mitt mobilsvar går såhär :

Jag: Hallå?

Jag och emelie väntar 3 sek, sen säger vi: "LURAD, HEHEHHEHHE" osv.. Kommer inte riktigt ihåg vad emelie säger sen i mobilsvaret ;) har själv inte lyssnat på de på ett bra tag. haha men folk blir iaf skitförbannade.

Nå, till saken.. jo gamlingarna hade mötts av mitt mobilsvar och sedan ringt upp mig igen och tanten var typ rasande.. hahahha shit alltså, klimakterie varning? ;) Jag berättade att det var mitt mobilsvar men lika sur var hon för det.. shit lite humor måst man väl ha? Bara för att man är gammal och grå så behöver man väl inte vara en surkärring? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0