Diet Shake under 100kcal.




  • Varje portion ger dig mindre än 100 kcal jämfört med en normal måltid på ca 800 kcal
  • Perfekt balans av näringsämnen för snabbast möjliga viktnedgång
  • Bränner fett och sparar muskelmassa
  • Naturliga antioxidanter från olika frukter eller mörk choklad
  • Kan användas året runt som ett nyttigt mellanmål eller vid måltider när du önskar någonting lättare
  • Berikad med vitaminer, mineraler och prebiotiska fibrer som ger en bra mättnadskänsla
  • Smakgaranti!

Genom att byta ut 1-2 måltider per dag med Diet Shake kan du på ett enklare och godare sätt än traditionell banting/diet gå ner ca 1-3 kg i vikt i veckan.

En burk motsvarar 15 portioner.


Låter bra tycker jag? Det är svårt att gå ner i vkt när man inte vet exakt hur mycket kcal man stoppar i sig, och på så sätt är det svårt att veta hur mycket man måste förbränna. Därför tycker jag det här låter bra, och den innehåller endast 5,9g kolhydrater per portion och 14,1g protein.

Inte som alla andra "diet shake" som innehåller massvis med kolhydrater.. Det är det man blir FET av..? Om man nu inte tränar som ett cp, men hur många har tid för att göra det?

Klicka på bilden för att komma till sidan där den säljs, det är just nu kampanjpris så passa på o fynda nu ;)

Kommentarer
Postat av: LaLizita

Hej! Kollade du in bella&tyra show sen?? :) Jag såg reprisen igår och det var väl ok.. men kan väl säga att jag inte kommer börja gråta om jag missar ett avsnitt ;)



Ha en skön söndag!

2010-03-14 @ 16:43:12
URL: http://lalizita.blogg.se/
Postat av: kimie

fin blogg, följa varandra med bloglovin? kram :)

2010-03-14 @ 16:54:10
URL: http://kimies.blogg.se/
Postat av: Nathalie

sv: Åhh tack detsamma. :D Jättefin blogg verkligen. Kram!

2010-03-14 @ 17:50:20
URL: http://hotissue.blogg.se/
Postat av: Bögen från Dalarna

Jag tycker alltid smaken är så konstigt på liknande produkter.

Kan man dricka det utan att få kväljningar?

2010-03-14 @ 18:28:00
URL: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0