På bussen hem till luleå.


Hej, nu är jag på bussen hem till luleå. Körlektionerna gick bra men jag mår fortfarande inte bra.. Så nu ska jag hem och vila och bara dö eller nå.

Jag sitter föresten och funderar på vad jag ska göra med livet, framtiden och bloggen..

Jag vet inte än vad jag vill göra med mitt liv, eller ja jag vet vad jag vill göra men det är inte så stor chans att jag får göra det jag vill. Och framtiden har ja ingen aning om hur den kommer att se ut..

Och vad ska jag göra med min blogg? Funderar nästan på att lägga ner skiten eller iaf ta en paus. Jag har ändå inget vettigt att skriva om känns det som och varför ens skriva då? Det är så mycket jag skulle vilja blogga om men det är så mycket som hindrar mig till att göra det. Jag vill att min blogg ska följa en röd tråd.. tex om ja väljer att blogga om kärlek, ja men då är de det jag skriver mest om och det är det bloggen egentligen handlar om. Fast vardags saker dyker upp lite då och då osv.

Ja vi får helt enkelt se hur jag gör..

Kommentarer
Postat av: Ida

sv; måste fixa ett jäkla visum till usa.. XD

2010-06-30 @ 20:50:09
URL: http://iddlapiddla.blogg.se/
Postat av: noemii

hoppas att du mår bättre :)

2010-07-01 @ 17:27:14
URL: http://noemii.blogg.se/
Postat av: Emma♥

hej svara gärna på dagens fråga i min blogg:)

vem skulle du vilja se ut som!? dessie, kissie eller paow? :)

2010-07-14 @ 22:23:27
URL: http://onlyemmaij.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0