Ni vill helt enkelt inte förstå.



Jonas
om Kissie - en tjej med stake!:
Jag förstår din önskan att vara snäll och förstående, vilken är en bra inställning.
Det är också fascinerande hur mycket man kan vrida och vända på sättet att se på människors olika beteenden om man VILL hitta något bra med det. Eller något dåligt.
Du säger: "Men om man tänker efter så är hon ändå rätt modig? För hur många hade egentligen vågat göra det hon gör? Hur många hade vågat visa halvnakna bilder på sig själv?"
I det här fallet måste jag då få fråga,i såna fall vill du alltså kalla tjejer som jobbar med spela in PORRFILMER för JÄTTEMODIGA?! För "vem hade vågat knulla på film för miljontals människor"? Antar jag?

SVAR: NEJ JAG TYCKER INTE ATT DOM SOM JOBBAR INOM PORRBRANSCHEN ÄR MODIGA. Och som du säger, det är verkligen fascinerande hur mycket folk kan vrida o vända på sättet att se på människors olika beteenden. För jag märker verkligen att ni INTE vill se något bra i Kissie och inte heller ser något bra i henne och det skiter jag fullständigt i. Men ni verkar helt enkelt inte förstå innebörden med det jag skrev, så jag ber er att läsa igenom inlägget igen och verkligen tänka till.

Ni säger att Kissie är dum i huvudet som gör som hon gör, men hur jävla mycket bättre är ni egentligen som skriver elaka kommentarer till henne ? Är inte det minst lika patetiskt och omoget ? Att sitta bakom eran lilla jävla dator och skriva elaka saker till någon ni inte ens känner och dessutom vara anonyma, hur jävla fegt är inte det egentligen? Ni som tycker hon är så dum i huvudet borde inte göra likadant som hon då.

Ni säger att det hon gör är fel och det hon skriver är fel, men då frågar jag er.. är det mindre fel att skriva elaka kommentarer såsom "du är dum i huvudet, patetisk, störd, blåst, omogen, hora osv" till henne då? Det tycker inte jag. Det är lika dumt, omoget och idiotiskt som det hon gör.



Le och var glada istället! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0