Man vet inte vad man har förens man förlorat det..


Varför är det så egentligen? Varför fattar vi inte vad som betyder nånting förens det är försent? Vi är omringade av människor som älskar oss och bryr sig om oss men ändå så verkar vi inte fatta vad det betyder förens vi har förlorat det.

Jag höll på att förlora allt jag hade. Men som tur var fick jag en andra chans och jag är så evigt tacksam för det.

Det är inte alltid man får en andra chans här i livet så ta till vara på det ni har och tänk efter vad som egentligen betyder nånting för er och håll fast vid det/dom. För livet blir aldrig sig likt då man mister någon/något man älskar.. Trust me.




Kommentarer
Postat av: sandtra

svarac tack dom fan

2010-07-15 @ 23:30:44
URL: http://rockkylicious.blogg.se/
Postat av: HelloNicki

God morgon :)



Kram från USA!

2010-07-18 @ 16:12:40
URL: http://hellonicki.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0