Tog igen lite förlorad sömn.


Vaknade tyyp nyss! Fan så skönt det var med en tupplur! Somnade kring 15.00 och vilade till 16.30. Det behövdes verkligen.. Känner mig alltid så jävla trött? Känns som att jag skulle kunna sova i veckor när jag väl sover. Är väl för att jag äntligen får sova om nätterna.. tar väl igen all sömn som jag mist under alla dessa år av sömnlöshet.


Jag just nu. slitet.



Men nu måste jag tvinga iväg mig till konsum och handla råttmat och kattmat. Dennis ligger ännu och vilar/sover.. som vanligt? Jag tycker han inte gör annat än sover hela dagarna. Trots att han är hemma om dagarna så blir ingenting gjort här hemma typ? Det finns hur mycket som helst som behövs göras här hemma. Men det får väl jag ta hand om annars blir det inte gjort.

Men han har iaf sagt att han ska diska nu hela veckan.. och än har han inte gjort det och det börjar staplas ett berg utav disk i diskkon nu. Så innan han gör nånting annat idag så får han fan diska. Men nu måste jag springa iväg till affären.. om jag inte köper kattmat o de så kommer de aldrig bli gjort. Men vi hörs sen!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Har ni råttor?=)

2010-01-22 @ 18:40:40
URL: http://aidantaustaa.blogg.se/
Postat av: iDdLA

vafan har ni skaffat råttor också :D?

2010-01-22 @ 22:50:35
URL: http://iddlapiddla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0