På måndag gäller det!




På måndag kör jag igång med min träning i hopp om att nå min målvikt innan sommaren. Nu är det stopp med alla godsaker och skräpmat, här ska det tappas kilon! 6 kilos ökning på 1 år är inte okej!

Så på måndag gäller det, då kör jag igång med mina promenader på löpbandet och mina nya nyttiga matvanor. Ska inhandla massor med nyttiga och bra saker och slänga allt onyttigt som tar plats i kylen. Men eftersom gubben min inte kommer att följa någon viss diet som jag, så kommer det ju självklart finnas pasta, ris osv som han gillar.

Själv ska jag försöka följa en LCHF diet och promenera som fan.

Jag kör igång på måndag eftersom skolan börjar då och då är det lättare att starta om på nytt och börja följa en diet osv. Dessutom ingår det mycket träning i skolan och även långa dagar så mat hinner man knappt tänka på. och så har jag ju mitt löpband hemma och inte här i kiruna ;)

Jag kommer skriva lite då och då vad jag äter och hur mycket jag tränar osv om det är någon som vill ha lite tips själv inför beach 2010 ;) Kommer även komma med lite recept på smoothies mest troligt.

Så på måndag gäller det! Önska mig lycka till.


Kommentarer
Postat av: Piinky - a story about a girl

tack så jättemycket =)



kram

2010-01-14 @ 19:59:36
URL: http://piinkys.webblogg.se/
Postat av: Piinky - a story about a girl

tack så jättemycket =)



kram

2010-01-14 @ 19:59:39
URL: http://piinkys.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0