Morgondagens planer.


Imorgon är det måndag.. *suck* Känner inte alls för att gå i skolan, vet inte varför? Men det är alltid en känsla jag får mot helgens slut. Men sen när jag väl är där så brukar det vara riktigt roligt.



En 30mins morgon promenad - på utbildningen jag går så är det faktiskt ett MÅSTE att träna varje morgon innan skolan, så jag ska verkligen försöka ta mig upp imorgon och träna innan skolan! Ett måste om jag ska nå min drömkropp också innan sommarn ;)

Besök av Lillemor, Gästlärare - Får besök av Lillemor imorgon på skolan och hon ska nämligen vara våran gästlärare under hela veckan så vi får se vad hon hittar på med oss ;)

Städning - Blir även att försöka städa när jag kommer hem från skolan.

30 mins promenad - Blir en promenad på kvällen också, nu gäller det att ligga i ;)

Sedan får jag se vad resten av dagen bjuder på :)

Kommentarer
Postat av: Linn

Wow, duktigt med dubbla promenader!

sv: Eller hur :) hihi

2010-02-21 @ 20:46:08
URL: http://imunwritten.blogg.se/
Postat av: Sandra

Okay :) Aa men det e fint där..

Det blir nog Turkiet för min del Kram

2010-02-21 @ 20:56:01
URL: http://sandricha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0