HANDLA INTE PÅ GINA ÖVER INTERNET!


Nu är jag jävligt förbannad! För ca 2 veckor sedan beställde jag ett par leggings från gina tricots hemsida. Jag fick en leveransbekräftelse men aldrig mina varor. Och idag fick jag ett mejl från dom där det stod att dom behandlat min retur och att pengarna återbetalas till mitt konto!

Vadå? Jag har väl för fan inte skickat tillbaka sakerna! Har inte ens fått nå jävla saker... Nu ska jag hitta ett nr eller en mejl så jag kan få tag på dom och få mina jävla varor! Sist när jag försökte beställa ett par leggings så fick jag ett mejl där det stod att det jag beställt inte fanns på lager och att pengarna skulle återbetalas till mitt konto. Men fick jag nå pengar? NÄ! Nu ska jag fan kontakta dom och höra vad fan dom sysslar med..

Jag råder er.. HANDLA INTE PÅ GINA TRICOT ÖVER INTERNET, du blir mest troligt blåst!


Har pratat med dom nu och det är posten som skickat tillbaka mitt paket, allt är postens fel!


Kommentarer
Postat av: ARMIN

Gör så! Fan, de borde straffas om de håller på så!



Enligt konsumentskyddslagen skall du inte behandlas så... :P

2010-02-23 @ 17:51:12
URL: http://youandmeandeveryoneweknow.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag brukar beställa från deras hemsida väldigt ofta, har alltid varit supernöjd! Betalningen har alltid gått bra och kläderna har kommit redan efter 2 dagar oftast..



nåja, jag kanske har haft tur :D

2010-02-23 @ 22:38:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0