Dagens inköp.





Idag har vi som sagt vart inne i Skellefteå och fixat med soc osv.

Innan hemfärden drog jag in på HM en snabbis och inhandlade mig 2 st mascaror, ena kostade bara 49kr så därför köpte jag 2. Det är lika att ladda upp så man har eftersom jag nästan aldrig har tillfälle att åka in dit och köpa.

Efter vi kommit hem så gick vi ut och skottade snö.. var hur mycket som helst framför postlådan! Hoppas brevbärarn är nöjd nu och börjar leverera post till oss igen ;) haha.

Nåja, efter det vart det en 30 mins promenad på bandet, sedan begav jag mig mot konsum för att handla lite frukt.. Det vart 2 mango och 4 kiwi den här gången. Konsums frukt/grönsaker är nästan aldrig färska! Så man kan inte alltid handla det man egentligen tänkt.

Men frukt är bra! Ska börja käka mycket frukt och sånt istället för annat onyttigt! Jag ska ju bli nyttig nu och börja träna ;) Jag har ju utseendet och personligheten, nu är det bara kroppen som fattas! ;)

Ska träna, träna, träna !
Så mycket jag bara hinner och orkar. Rätt skönt att man får en 20 mins promenad när man går till skolan, och 20 mins promenad hem. Sammanlagt 40 mins promenad om dagen får jag ju, men jag måste promenera mer! och så blir det gym torsdagar och fredagar (?). Perfekt!

Kommentarer
Postat av: Lillasyzter

bra inköp där :)

2010-02-16 @ 15:03:45
URL: http://lillsiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0