Min önskelista!


Julen närmar sig och självklart så önskar ju alla sig nånting i jul ;) Så här är iaf min önskelista..




Ett jobb tack! - Alla verkar få/ha ett jobb utom jag! Så snälla ge mig ett jobb..

En ny mobil. - Helst ingen touch, men det verkar ju bara finnas sånna så det får väl duga. Även fast dom är helt sjuka dom där fjollmobilerna ;)

Pengar. - Pengar kan man aldrig få nog av så det vill jag gärna ha lite mer av. Så skicka lite pengar med posten så blir jag happy. Helst sisådär 1 miljon, fast 1 miljard går också bra.

Ja, det är väl det jag är i mest behov utav. Men sen så hade ju inte en platta öl suttit fel heller, eller nya vinterdäck ;)

Kommentarer
Postat av: Ida- - Skateboard bruden från Norrland

Sv;Nej det är lugnt mellan oss så var inte orolig :-) jag är inte arg heller:-P

2010-12-21 @ 18:24:28
URL: http://iddlapiddla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0