Snustillverkarna börjar slarva!


Har aldrig någonsin varit med om att en snus "gått sönder" förens nu i veckan. Jag skulle ta en snus och när jag stoppat in den i käften så märker jag att det faller ut snuskorn i hela käften, så ja tar ut snusen snabbt och ser att den gått sönder! Efter det tog jag en ny och samma sak hände även då.

Och nu idag när ja skulle ta snus så hände det igen. Vad är det som har hänt? Har snustillverkarna blivit lata och börjat slarva med portions påsarna? Jag förstår om det inträffar nångång! Men flera gånger i rad under en veckas tid är INTE okej.







Vem blir sugen på att snusa när det blir såhär? Inte jag iaf. Stor diss åt granit tillverkarna!

Kommentarer
Postat av: zita

Gud va konstigt :S

2010-04-17 @ 18:53:43
URL: http://zoul.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Kolla datumet...

2010-04-17 @ 20:47:05
Postat av: Lisa

haha, jag fick en hel dosa (skruf stark white) där "sömmen" som ska vara på utsidan av varje, alltså stänga påsen hade hamnat på mitten och ALLA snusar i dosan var konstiga. Fick ju såklart en ny dosa, men ändå.

2010-04-17 @ 23:56:07
URL: http://pluggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0