BLOGG LISTA



Blogg jag läser först:
Kissies ;) haha, tycker hennes blogg är så underhållande!

Blogg jag har hört talas mycket om men aldrig läst: spiderchick eller va bloggen nu heter. Har kikat in där men aldrig direkt läst det hon skrivit..

Kändisblogg jag följer: Kissies?

Mest kända bloggare jag sett IRL: Har nog aldrig sett någon irl?

Första bloggen jag började följa: Kenzas ;)

Bloggare jag beundrar och varför: Egoina, hon är bara för härlig! Hon gör tråkiga vardagliga saker roliga att läsa om.

Fördelar jag fått tack vare bloggen: vet inte ;) ?

Då hatar jag att blogga: Då jag inte inte får den tid jag behöver för att blogga. Även när jag har bloggtorka o inte får någon inspiration.

Då älskar jag att blogga: Då jag har tid på mig att skriva bra inlägg och då jag har massvis med ideér och  inspiration!

Person/personer som ofta kommenterar hos mig som förtjänar lite extra uppmärksamhet: Ingen speciell som jag lagt märke till :p



Jag utmanar alla ni som orkar göra denna lista.
Länka gärna ert inlägg till mig så jag får läsa !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0