vilken vecka

Gud vad man har stressat i veckan.. har repat hela helgen och hela måndagen. Idag har vi då haft vår 3de föreställning.. Det har varit mycket jobb och stress och man är alldeles slut när man kommer hem. Men imorrn är det sista föreställningen.. Känns både skönt men ändå jobbigt. Inge mera teater eller nå.. Det är ju teatern allt har kretsat kring under dom här 3 åren. och efter imorrn så slutar den.. Man kommer sakna alla i gruppen enormt mycket. och man kommer såklart att sakna teatern som har varit en stor del i ens liv.

Men jag kommer nog söka in på en teater högskola nästa år eller nå, jag orkar verkligen inte plugga vidare direkt efter gymnasiet. Jag är så otroligt skol trött nu, så jag behöver verkligen vara ledig ett år och försöka hitta jobb osv. :)

Kommentarer
Postat av: Elin/Tyrone ;D

Härligt Sandra! Jag kör också på samma strategi, läsa om ett år, jobba nu :)

Puss på dig :D

2009-05-08 @ 18:24:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0