älsklingen retas! men hämnden är ljuv..

Hur taskig pojkvän får man ha egentligen? ;O Här sitter jag hemma och är grymt sugen på öl, cola & mackor och har varken öl eller cola, och mackor får jag inte ta efter kl 22.00.. och vad tror ni han gör ? Jo han sitter i cam och dricker cola & käkar mackor och retas! ;) HAHA men söt är han, och nu ska jag hämnas på han lite genom att lägga ut lite bilder på han.. hehe ;)



Här dricker han cola! Inte lite sugen man blir..


Här tuggar han sin macka ! haha så söt han är..


Här sitter han och flinar åt mig!

Och det här var hans kommentar till det hela..




HAHHAA ja inte lite söt han är :) Men nu blir det seinfeld! ♥ 

Kommentarer
Postat av: viola

åh gud JAG ÄLSKAR DIN HEADER!



kolla in min blogg om du får tid över nångång och lämna gärna en liten kommentar=) puss! <33

2009-03-26 @ 18:14:52
URL: http://violaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0