Snart 2010.


sorry för en skit kass uppdatering! Men det hände lite shit under helgen så jag kände att jag var tvungen att åka till kiruna där min älskling befann sig och reda ut lite saker. Nog om det!

Imorgon är det nyårsafton! och jag har ingenting att ha på mig.. min nyårsklänning är hemma i Burträsk eftersom jag trodde att jag skulle inviga det nya året där. Men det vart tyvär ändrade planer!

så nu har jag absolut ingenting FINT att ha på mig.. bara vardagliga kläder.. :/ känns lite kasst ! Och inga affärer har dom här heller så jag kan ju inte direkt gå ut o shoppa heller. Dessutom är det stängt.  Så jävla kasst.

Men eftersom jag är jag så kommer jag garanterat att hitta något att ha på mig.. piffar till nå tråkigt med lite smycken, smink o frisyr!

- har ni något nyårslöfte då? det har jag ;)

Kommentarer
Postat av: emma

GOTT NYTT ÅR PÅ ER ALLA=)

2009-12-31 @ 22:20:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0