back in town!

Hejhej!

det var längesen man uppdaterade sig hära.. Men jag har inte haft tid eller ork. Och så har jag varit i Dennis stuga i Toulpukka under helgen där det inte finns nå el typ :) Johanna var också där, skit kul att träffa hon också! Vi körde och åkte skoter i massor och bara myste! Super trevligt, bortsett från vissa saker :P

Men vi åkte hem idag till kiruna, så nu sitter jag och Denna hemma hos tommy och dricker nån öl och bara har det trevligt. Ska lägga in bilder från Toulpukka sen , har inte med mig data sladden nu..  Men men, nu ska jag vara lite social med gänget och bara ta det lugnt.. När jag kommer hem så blir det hård plugg i massor.. FYFAN, ser verkligen inte fram emot det.. men har man varit borta från skolan så missar man ju en massa jävla skit... Hoff, jobbigt :/ men man kan inte göra så mkt åt saken... :/ Men nu ska jag ha det trevligt !! pusskram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0