lugn fredag..

Hallå!
Jag färgade håret i torsdags, och det vart en liten knasig färg. Inte den färgen jag förväntade mig att det skulle bli. Vart typ en lite ljusbrun + grå/råttfärgad ton på håret. Men men, det får gå bra tills jag kan färga igen!

Fredagen vart lugn, var bara hemma och tog det lugnt och såg film. Hade köpt en dricka och lite godis också, så de vart en mysig fredag ändå, jag somnade helt tidigt på kvällen och sen vaknade jag vid 1 på natten, då gjorde jag mig nån macka och kröp ner i sängen igen och såg ännu en till film.

Vaknade vid 1 imorse, haha så nu har jag sovit helt mycket. Helt skönt! Men ikväll får jag se vad som händer, kanske blir ändrade planer ;) Men men, ska ta och göra mig lite frukost strax och sedan mysa ner i sängen och kolla tv.
Skriver sen kanske! puss



En liten bild från då jag färgade håret. Färgen såg skum ut redan då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0