Kan dom kan jag!

http://www.celebritydietdoctor.com/wp-content/uploads/2010/01/biggest-loser-ali-vincent-believe-it-be-it.jpg

Kan dom lyckas gå ner så pass mycket i vikt så kan jag också det! Dessutom så har jag ju klarat att gå ner 10 kg förut så det ska nog gå bra! Det svåraste är ju att komma igång med träningen osv, men jag ska börja cykla och promenera mycket så jag blir av med mina överflödiga kilon! ;)

Och givetvis så ska jag äta nyttigare, mindre portioner och oftare för att förbränningen ska komma igång ! Ska ju bli av med MINST 5 kg till jul. Ska ju mest troligt hem till luleå och fira jul med familjen då och där finns även en våg som jag kan väga mig på ;) Vilket inte finns här! Kanske lika bra det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0