- 5 kg till Jul..?


Efter många om och men, och "jag ska", "jag börjar på måndag", osv så har jag äntligen tänkt att ta tag i det här med vikten engång för alla! Det är allt eller inget som gäller nu! Har dessvärre ingen våg men det gör inget. Vägde mig innan jag lämnade Luleå (vilket var för ca 3-4dagar sen) så jag har ganska stor koll på min vikt.

Så nu hade jag tänkt försöka gå ner iaf 5 kg tills jul då jag mest troligt åker till Luleå och firar jul med familjen (där jag också kan väga mig). Tror ni jag lyckas? Ja vi får väl se.. ;)

Ska försöka montera upp springbandet imorgon eller nå och ta mig nån promenad på det varje dag och minska mitt matintag nå enormt så kanske jag iaf lyckas gå ner åtminstone 1 kg?



Ska även leta upp min "Diet Shake" och dricka den några ggr per dag ;) Om den nu inte har hunnit bli gammal, men det tror jag inte..

Kommentarer
Postat av: Eve

sv: joo tror nog att de skulle vänja sig efter en tid förstås :)



Lycka till med viktnedgången. Försöker själv gå ner samma nu, alltså 5 kg. Jäävla svårt tycker jag men det är bara att kämpa på! :D

2010-09-13 @ 00:10:39
URL: http://eeveeliinaas.blogg.se/
Postat av: Anonym

Såklart du kan! Jag har ungefär samma mål själv (fast jag har hållit på ett litet tag redan)



Men givetvis klarar du av det om du vill och kan kämpa :)

2010-09-13 @ 18:15:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0