Promenad + finnar!


Hello!

Har inte bloggat på hela dagen, men vet ni vad? Jag har inte orkat! Och dessutom så är jag ute i skogen just nu i min pappas stuga och mottagningen här är ju inte den bästa precis ;) Men jag har sprungit runt i hela huset och letat efter ett ställe där mitt internet funkar och verkar nu ha hittat den bästa platsen. Men trots det så är signalen inte helt bra så internet kan dö lite då och då ;)

Men men! Kom ganska nyligen in från en ca 6 km promenad. Tog 30 minuter.. Det var väldigt skönt. Känner att jag måste ta mig tid och börja med promenaderna igen så man inte förvandlas till en degklump som jag är påväg att göra..

Dessutom har jag fått FET hy!
Äckligt jävla FET hy! Jag brukar aldrig ha det och ja undrar nu varför jag helt plötsligt har fått det? Känner att en massa finnar är påväg och det är lite små prickar här o var.. USCH! Hatar finnar.. det är verkligen inge vackert! Och inte nog med det så har jag inte heller nå ansiktsvatten eller nå annat medel mot fet hy! Fan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0