Gör som träsket, rör på fläsket!


Godkväll ;)

Kom in från en promenad/jogging runda för ett tag sedan.
Det gäller att ligga i nu om jag ska bli av med mitt extra bagage! ;) Men det var iaf skönt med en liten runda förutom alla mygg som attackerade mig och fastnade i svetten! Haha, fräscht? Hatar mygg! Fast vem gör inte det?

Nä nu är jag slut som artist, ska nog lägga mig i sängen och kika en film eller två! ;) Måste ladda upp krafterna inför imorrn, då åker vi mot luleå igen och har jag tur så hinner jag med eftermiddagståget till kiruna. Stressigt liv jag lever? Jag bor i princip i en resväska! Haha, och på söndag åker ja hem till luleå och på måndag morgon tar jag bussen till älvsbyn.. haha ;) Fatta skönt det ska bli när allt det här är över och vi kommer hem till umeå igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0