Mat & Träning.




Som jag nämnt tidigare i bloggen så är det dags att börja komma igång med träningen rejält om jag ska hinna bli av med mina extra kilon. Och det är pågång! Jag har promenerat nu varje morgon osv och mer träning kommer det bli om jag ska se nå resultat! Jag är nämligen en sån här person som ger upp om jag inte ser/känner resultat nästan direkt.

Och jag menar inte att man ska svälta sig för att se resultat fort..
utan det enda som behövs är att du ser till att äta regelbundet och du behöver inte gå på en sträng diet, utan du behöver bara halvera dina portioner.. Om du tex brukar äta 2 mackor till frukost, ät istället 1. Halvera dina tidigare portioner och ät regelbundet så ska du se att du kommer se resultat snabbt!

Men se även till att försöka träna eller promenera åtminstone 30 min varje dag så går det fortare.

Jag har promenerat nu varje morgon den här veckan och ska se till att jag fortsätter med det veckan ut! Men nu blir det en promenad och manusläsning! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0