En lista

När vaknade du imorse?
- Vaknade först 07.00 tror jag? Sen vaknade jag 08.05. Lite kul att jag vet exakta tiden också. Men jag kollar ALLTID på klockan så fort jag vaknar.. haha 

Vad var det första du tänkte när du vaknade?
- Har älsklingen gått ? 

Har du ringt nån imorse, vem och vad sa ni?
- Ringde ingen imorse.. tror ja? 

Vilket humör är du på?
- Hyffsat bra humör. Jag kan uppföra mig iaf.. 

Vad har du på dig just nu?

- Underkläder, mjukisbyxor, tshirt + älsklingens stora tröja <3

Har du ont någonstans?

- I huvudet..  

Om du fick välja vad som helst att äta just nu, vad är du då sugen på?
- Typ choklad av nå slag.. eller chips! Mums.. 

Hur mycket var din senaste lön på?
- 2000 nånting.. HAHAH. 

Vad köpte du när du drog ditt kort senast?

- Ett cigg paket tror ja. 

Vilken var den första hemsidan du gick in på på Internet?

- Arbetsförmedlingen.. haha. 

Vad ska du göra idag och ikväll?

- Idag har redan varit. Men ikväll ska jag bara sitta framför datan som vanligt och bara nörda.. ;) 

Vilken är den första låten du sätter på idag?

- Har inte lyssnat på musik idag. Eller ja i bilen, men där går radion igång så fort man startar bilen ;) 

Varför ska man läsa din blogg?
- För att den är bäst helt enkelt? 

Vad gjorde du för exakt en vecka sedan, den här tidpunkten?

- Haha jadu.. antog att jag satt på exakt samma ställe som nu och surfade runt ;)

 

Tror du att du kommer få en komplimang idag, för vad?

- Nä. 

När fotade något senast, och vad?

- Fotade mig själv senast.. Ingen annan gör det ju så och jag behöver lite nya bilder.. ;) 

Kommer du göra av med pengar idag, på vad?
- Har redan slösat pengar på mat osv.. 

Om du sträcker ut ditt ben rakt ut, vad snuddar du vid då?

- vardagsrums bordet 

Vad tror du att klockan är?

- Sist jag kollade så var den lite över 17.00.. 

Om du fick fråga en fråga till vem som helst, vem hade du frågat, och vad?

- Jag hade frågat Gud varför alla bra människor dör medans dom elaka lever vidare.. 


Kommentarer
Postat av: K

Roligt och läsa

2013-01-08 @ 09:11:20
URL: http://www.kaffehornan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0