Vars försvann alla pengar???


Godkväll!

Det vart en rätt sen kväll igår... Vi började med att förfesta hemma hos Erkki och Erika med några stycken, sedan drog vi iväg mot krogen där någon måste ha rånat mig typ?

Hade över 2000 kr på mig och jag använde enbart mitt kort på krogen och nån lös hundralapp som jag hade i fickan. Jag betalade inte ens taxin dit eller nå, men ändå så är alla pengarna borta?

Jag fattar inte vars dom har tagit vägen? Det kan max ha gått 1000kr igår med tanke på taxi resan hem och stoppet på statoil.

Hmm, ja jag fattar inte vars alla pengar har försvunnit.. och nu har jag inga pengar kvar så jag kan inte ta mig hem till luleå igen eller nånting. Har inga pengar kvar så hur ska jag nu kunna leva tills jag får ett jobb?? Ja, jag får väl prostituera mig eller nå då.. För pengar måste jag iaf ha. Man kan inte leva utan pengar inte..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0