Uppe före tuppen!



Vilken dag det har varit idag alltså! Inte nog med att jag klev upp 05.30, vilket är väldigt ovanligt eftersom jag inte ens brukar ha somnat vid den tiden, så for jag och älsk iväg till Ica maxi för att handla ca 09.30 på morgonen! Sjukt?

Det var väldigt härligt att vara vaken den tiden, men man kände sig lite som en pensionär.. En pensionär som stiger upp kl 5 för att hinna dricka sitt morgonkaffe och vattna blommorna för att sedan hinna iväg till affären så fort den öppnar för att inhandla kattmat till katten som inte ens orkar äta.

Ja vilken dag det har varit. Men nu tror jag bestämt att jag tänker avsluta dagen för idag. Iaf så är det slutbloggat för ikväll. Tänkte slå på en film som jag kan mysa till tills jag somnar ;) Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0