Umeå imorgon?


Jag och älsklingen kanske ska fara till umeå imorgon? Eller egentligen så har vi inget annat val direkt.. vi ligger efter med 1 månads hyra så vi måste dit och fixa med soc så vi inte ligger efter med ytterligare en månads hyra. Inte för att det är mitt ansvar att betala hyran längre, men ändå. Lägger jag mig inte i så blir det aldrig gjort.. Tråkigt nog.

Om vi åker imorgon så måste vi åka med 05.37 tåget härifrån kiruna, så vi hinner komma fram till umeå innan det blir mörkt.. vill inte köra så långt när det är mörkt..  Mina lampor på bilen är så dåliga så jag ser knappt nånting om jag ska köra i mörkret.

men vi får se hur det blir..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0