Sthlm nästa vecka?


Vaknade idag av att telefonen ringde, det var från ett jobb som jag sökt till för några veckor sen. Dom vill ha mig ner till sthlm på intervju nästa vecka. ;) Så jag ska väl försöka ta mig ner dit då och sen får man hoppas på att dom vill anställa mig ;)

Det kommer inte vara så bra betalt eftersom det är ett försäljar jobb.. men man får iaf en fast grundlön och sen så får man provision på det man säljer. Det är ju iaf nånting att börja med, och så slipper jag soc också! Om man dessutom blir riktigt duktig så kan man tjäna väldigt bra på provisionen ;)

Jobbet i övrigt lät väldigt roligt iaf. Man kommer vara borta väldigt mycket och åka runt lite överallt i sverige och det passar ju mig perfekt, eftersom jag älskar att träffa nya människor och resa runt! ;)

Så håll tummarna för mig nu!

Kommentarer
Postat av: sarastille - jag säljer billiga designer!

Hej! Vinnaren av Dagens blogg (igår) finns nu uppe på bloggen. Kika in och se efter om det var du som vann, annars kan du ju alltid passa på att anmäla dig till dagens tävling. Tack för att du var med och tävlade och ha en bra dag! :)

2011-01-11 @ 18:27:52
URL: http://saramagdalena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0