Party!






Hallå sötnosar! ;) Jag och älsk har varit och hämtat älsklingens kompis Janne och varit förbi bolaget en sväng, men nu är vi hemma igen! Och jag har precis svept en cider! Det här kommer bli sista dagen jag dricker på väääldigt länge så det är bara att passa på ? ;) Haha.

Älsklingen och Janne sitter i köket och snackar lite skit som vanligt. Så jag passade på att blogga lite medans dom snackar ;) Men nu tjatar älsklingen om att jag ska slå på musik så det är väl bara jag lyder? ;) men vi hörs sen, hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: HelloNicki

Hej söt!



Vad tycker du om min nya väska?



Kram

2011-01-29 @ 17:32:09
URL: http://hellonicki.se
Postat av: saka bashii

oooo :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0