Man mår som man förtjänar..


Vart ingen nykter fredag för mig som det skulle bli. Åkte istället iväg med brorsan på bolaget och köpte nån öl och sen for vi förbi Emelie och Elin och var där och drack. Men det var en trevlig kväll iaf så jag ångrar mig inte.

Dock så får det vara slut på drickandet nu för min del ett tag framöver. Känns bara onödigt och dumt att dricka så ofta.. Det finns roligare saker man kan göra än att dricka sig full varje fredag ;) Eller? Haha.

Men men, imorrn åker jag iaf till sthlm för arbetsintervju! Snacka om att man börjar bli nervös.. helt själv i sthlm, tänk om jag går vilse och inte hittar bussarna jag ska åka med osv? Haha.. jaa vi får väl se hur det går ;)

Men nu ska jag se film ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0