Kaffe + ginseng


Godmorgon! Eller jag kan fan inte påstå att morgonen är god inte.. Kunde inte somna förens 8 imorse, tragiskt va? Och självklart så vaknade jag inte när klockan ringde kl 10 heller.. Ajja, bara gilla läget.

Vaknade 12.30 iaf, av att Dennis hund stod och pep och gnällde som en säl hur högt som helst.. *suck*. Men eftersom klockan ändå var 12.30 och jag hade missat tåget så är det ju lika att försöka vara vaken tills nästa går, eller hur ? Då kanske man kan somna direkt man kommer fram ikväll.

Men hur ska jag kunna hålla mig vaken i ett mörkt och kallt rum utan kaffe? Har lite ginseng i väskan tror jag, som ska vara uppiggande, men vettefan hur bra det funkar egentligen. Har bara testat de 2 ggr och då märkte jag ingen direkt skillnad.


(bild lånad härifrån)

Ajja, ska försöka hålla mig vaken på nåt sätt. Får väl blogga som en tok i värsta vall? Haha. Önka mig lycka till!

Kommentarer
Postat av: Lisa

SV; Det är bara att testa ginseng, det kanske funkar den här gången :) Synd att du missade tåget, sånt är jobbigt :/

2011-01-10 @ 13:49:30
URL: http://lisagoescrazy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0