Jag gör som Ica Stig!


Kan säga att jag har hållt ett av mina nyårslöften ganska så bra! Sen nyår har jag bara tagit sammanlagt 3 cigg. Och mitt nyårslöfte var ju att jag skulle sluta röka och hålla mig till snusen istället och det går framåt.

Det är inte så svårt egentligen.. men det är just den där första ciggen på morgonen som man hade kunnat döda för. Den är helt fucking awesome! Men jag har lovat min syster att det här året ska jag bli rökfri! Allt för henne. Hon är min motivation.

Men det går framåt nu! Jag gör som Ica Stig och slutar röka! ;)


(bild hämtad här)


Kommentarer
Postat av: Karolina ståhlberg

det går ju bra för dig! jag undrar om du har gjort din design själv? isånnafall skit snygg, och om du har lust så kan du höra av dig om du kan hjälpa mig med min blogg! kram

2011-01-04 @ 13:26:06
Postat av: Anonym

2011-01-04 @ 13:26:56
URL: http://karolinastahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0