Jag beundrar min syster!


Hallå där! Har varit hos morsan och hälsat på lillsyrran! Och jag kan bara säga er att jag beundrar henne så jävla mycket. Hon är så fin, snäll, underbar och framför allt så är hon ärlig!

Hon säger rakt ut vad hon tycker och tänker och det beundrar jag med henne. Tex så sitter hon inte och hittar på dåliga bortförklaringar om hon inte vill umgås med någon (som dom flesta gjorde då jag var yngre), nä utan hon säger rakt ut: "Nä jag orkar inte" eller "Nä men jag vill inte". Och det tycker jag är bra. Hon kommer komma långt i livet med den personligheten. ;)

Hon är bara för bra! Jag har älskat henne ända sen första gången jag såg henne på BB och jag kommer alltid att älska henne ♥ Bättre syster kan man fan inte ha! ;)





Du är bäst syrran! Jag kommer alltid att älska dig, glöm aldrig det! ♥

Kommentarer
Postat av: Ninaaa

Du är så snäll syrran :D <3

Du är bara bäst :D

2011-01-13 @ 19:29:18
URL: http://ninaaskoglund.blogg.se/
Postat av: Maria

Vilken söt liten tjej! :)

2011-01-13 @ 22:47:32
URL: http://mariaat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0