Hejdå alla godsaker!


Nu är det dags att sätta igång med mitt andra nyårslöfte, nämligen att bli nyttigare och gå ner i vikt! Eftersom jag har varit alldeles för slö med att träna och shit så hade jag istället tänkt börja med att skippa allt onyttigt ett tag framöver. Tills jag kommer igång med träningen iaf. Sen kan man ju äta nånting gott nångång, right?

Aa, men iaf så är det nu hejdå till alla godsaker på ett braaaaa taaaaaaaaag. Ska även sluta dricka varje helg. Det är alldeles för dyrt och helt meningslöst att dricka varje helg, + att man blir fet utav det. Så alkoholdrickandet ska jag också dra ner på nu.

 Hejdå alkoholen! För ett tag iaf.. ;)

Orkar inte kolla mig själv i spegeln och se det jag ser varje dag. Det äcklar mig, så nu är det dags att göra nånting åt saken på riktigt!



hejdå alkoholen, chipsen, läsken och allt annat onyttigt skit ;)

 Ska nog skapa en ny kategori för det här med så man får lite mera press på sig ;) Innan året är slut så ska jag väga **kg. ;) .. och jag startar NU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0