Är alla killar lika trötta?


Min pojkvän har en vana att sova väldigt länge och väldigt mycket.. men jag undrar om det beror på att han är kille eller vad det beror på..

Sover alla killar lika mycket? Är alla killar lika trötta av sig? Eller är det bara min som har ett stort intresse för att sova?

Ja man börjar ju undra vad det beror på. Han kan liksom sova 14 timmar i sträck och sedan vara vaken 8 timmar och sen köra samma race igen, natt efter natt. Är inte det lite konstigt?

Jag själv hade aldrig velat sova så länge.. även om jag hade kunnat så hade jag inte velat det. Hela dagen försvinner ju liksom ? Vem vill vakna 17-18.00 varje dag ? Inte då jag iaf..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0