2011 Ska bli mitt år!


Jag är sååå besviken på mig själv för att jag inte har åstadkommit mer under mina 20 år i livet. Så det här året ska bli MITT år! Jag ska börja leva livet på riktigt ! Jag tänker inte längre gömma mig i skuggan utan jag ska fram i rampljuset igen ;) Dödsklockan tickar och man vet aldrig hur många år man har kvar att leva så det är dags att börja leva medans men lever! Right? ;)

Så det här året ska jag gå min egen väg i livet! Jag tänker inte låta nånting hindra mig, aldrig någonsin! Så nu kööööör vi ;) Välkommen 2011!

Kommentarer
Postat av: karolina ståhlberg

sv: vad bra då!

tack för ditt svar, okej tack då vet jag ;) ha en bra dag, kram! (:

2011-01-05 @ 10:26:55
URL: http://karolinastahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0