Vilken underbar känsla!


Ursäkta om det blir lite mycket bilsnack nu men det är ju för att jag just köpt en bil och nyligen tagit körkort! ;) Så jag måste ju bara skriva om det då! Känns helt jävla overkligt att ha både bil och körkort. Man kan ta sig vart man vill NÄR man vill utan att man måste passa nå tider eller trängas på en buss med fullt med packning bland en massa främmande människor.

Känslan är helt obeskrivlig! Ni kanske tycker att jag överdriver lite nu men eftersom jag alltid har trott att jag ALDRIG skulle kunna ta körkort eller ens kunna se mig själv bakom en ratt så är känslan helt underbar! För nu sitter jag där i min egna bil och jag kan köra vars jag än vill! ;) Helt fucking underbart!

Nä nog om bilsnack ;) Nu blir det lite seriös bloggning så ni inte tröttnar på min underbara blogg ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0