Söndagar är tråkiga dagar!


Fan vad söndagar kan vara tråkiga ibland.. det är ingenting bra på tv, bara repriser och dåliga filmer som visas. Är man kristen ska man vila, är man inte det ska man.. slita? Ja inte fan vet jag. Söndagar är iaf tråkiga. Krogen har stängt, mataffärerna har stängt, stan har stängt, bolaget har stängt. Ja allt som är kul har i princip stängt eller har stängt tidigt.

Så vad ska man göra denna söndag då? Min dvd har fått nå tuppjuck och vägrar funka, så jag kan inte se den efterlängtade skräckisen som jag har velat se i snart 2 veckor men inte hunnit med. Ajja, skitsamma.

Älsklingen ligger i sovrummet och ropar! Ska skynda mig dit och se vad han vill! ;)

Kommentarer
Postat av: Girly

hade en mysig Söndag tjejfilm och massvis av gott att svulla me like<3

2010-09-27 @ 12:07:11
URL: http://girlysworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0