Livet är helt perfekt! Nästan..


Måste bara fixa mig ett jobb och gå ner 10kg, SEN är livet helt jävla perfekt! ;) Så det är bara att börja träna, men när ska man hinna det egentligen? Har ju hur mycket som helst som måste fixas i lägenheten men jag får inte direkt nån hjälp med det, så då orkar inte jag heller göra nånting. Har redan gjort allting hittills och tänker inte fixa hela lyan själv.

Ni som fortfarande bor hemma och snyltar på morsan o farsan
har ju inte sånna här problem eftersom dom gör allt åt er och betalar allt. Medans jag måste städa, handla, laga mat, tvätta, betala allt själv osv. Ajja , nog om det.

Vad ska jag blogga om? Känner mig helt tom i skallen just nu.. haha ;)

Kommentarer
Postat av: B E C C A

Varför ska du gå ner 10kg? Du är ju jätte fin och smal :D

Fin blogg föresten! KRAM

2010-09-23 @ 08:10:38
URL: http://rebeccalahti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0