Hiss/diss

Det var längesen jag körde en hiss/diss lista, så här kommer en liten!



MIG SJÄLV! - Bara för att jag är så bra och har tagit körkortet så hissar jag givetvis mig själv ;)

Finns nog ingenting mera att hissa just för tillfället..
;)




Tjejer! - Gud vad satans less jag är på tjejer alltså. Alla (okej inte alla;)) Men jävligt många brudar är totalt pantade i huvudet. Dom kan inte se skillnad på rätt och fel och dom kan inte heller vara ärliga. Usch säger jag bara. Skabbiga brudar som inte har nånting vettigt bakom pannbenet.. Stor diss för sånna skabb! - Syftar givetvis på en speciell person så ta inte åt er allt för hårt nu ;)


Fett! - Varför ska man ha en massa överflödigt fett för? Det är ju bara äckligt. Och inte försvinner det heller trots att man rör sig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0